• Centrum pomocy

W centrum pomocy odnajdziesz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania. Listę odpowiedzi stale uzupełniamy i staramy się, aby prezentowane informacje były zawsze najwyższej jakości. Jeżeli nie odnajdziesz satysfakcjonującej odpowiedzi to skorzystaj proszę z działu kontakt aby porozmawiać z działem obsługi klienta.

Odpowiedzi na popularne pytania

Czy wszystkie widoczne w sklepie produkty są dostępne "od ręki"?

Nasze stany magazynowe aktualizujemy każdego dnia aby mieć pewność, że wszystkie produkty w sklepie są aktualnie dostępne, jednak w przypadku sprzedaży dużych ilości danego produktu w bardzo krótkim czasie może się okazać, że Twoje zamówienie nie może zostać skompletowane. O każdej takiej sytuacji poinformujemy natychmiast i zaproponujemy podobny produkt lub całkowity zwrot środków.

Jaki jest koszt i czas przesyłki?

Szczegółowe informacje znajdziesz tutaj. Niemniej pamiętaj, że darmową dostawę możesz mieć już za zakupy za minimum 100zł.

Czy płatność online jest bezpieczna?

Nowoczesne płatności online są najbezpieczniejszą formą płatności, ponieważ każda płatność jest ubezpieczona i prawnie chroniona. Dodatkowo sklep Gigapixel został wyposażony w certyfikat szyfrujący, który chroni kupujących przed możliwym atakiem hakerskim. Niemniej podczas finalizowania transakcji należy zachować osobiste środki ostrożności, takie jak weryfikacja kwoty przelewu czy nie udostępnianie osobom trzecim kodów/smsów autoryzacyjnych. Więcej informacji na ten temat przeczytasz na stronach informacyjnych swojego Banku.

Czy mogę otrzymać punkty lojalnościowe za zakup z użyciem punktów, które wcześniej zgromadziłem/am?

Tak. Punkty lojalnościowe są przyznawane za każdy zakup, nawet za produkty przecenione czy takie, za które chcesz zapłacić swoimi zebranymi wcześniej punktami.

Czy jest dostępna inna forma dostawy niż ta podana w zakładce "Dostawa"?

Niestety nie. Korzystamy tylko z wybranych firm partnerskich, aby móc zagwarantować szybką i niezakłóconą podróż dla każdego zamówienia.

Czy jest możliwy odbiór osobisty?

Niestety nie. Sklep Gigapixel nie prowadzi stacjonarnej sprzedaży detalicznej.

Czy jest możliwość zamówienia większej ilości towaru, niż ta dostępna na stronie?

Tak. Jeżeli interesuje Cię duża ilość danego towaru to skontaktuj się z nami przesyłając e-mail na adres biuro@gigapixel.pl